مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 12:002021-03-05سياسي

نباید از تشکیل دولت جوان حزب اللهی غافل شد


امام جمعه موقت شهرستان مرزی بیله سوار گفت: در انتخابات پیش رو نباید از تشکیل دولت جوان حزب اللهی غافل شد چرا که هر کجا انقلابی و بسیجی وار عمل شده، - نتیجه مطلوب نیز حاصل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازحضور حداکثری در انتخابات مورد تاکید جدی است و نباید از تشکیل دولت جوان حزب اللهی نیز غافل شد، چرا که تجربه نشان داده هر کجا انقلابی و بسیجی وار عمل کرده ایم، نتیجه مطلوب حاصل شده است.

هیأت های نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا سلایق جناحی را کنار بگذارند حجت الاسلام فاضلی نیا با اشاره به انتخابات شوراهای شهر و روستا تصریح کرد: از هیأت های نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا نیز انتظار داریم در انتخابات پیش رو سلایق جناحی و حزبی را کنار گذاشته و باعث رونق و حضور حداکثری مردم در انتخابات شوند.

فاضلی نیا به 14 اسفند روز احسان و نیکوکاری اشاره کرد و گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) بیله سوار با همکاری سایر نهادهای انقلابی، در بحث جمع آوری و کمک به مددجویان تحت پوشش خود به ویژه در شرایط کرونایی اقدامات خوبی انجام داده که جا دارد تشکر کنیم.

امام جمعه موقت بیله سوار در ادامه به 15 اسفند روز درختکاری اشاره کرد و گفت: غرس نهال توسط مقام معظم رهبری در این روز، نشان دهنده علاقه و اهمیت دادن ایشان به طبیعت و پیام واضحی است به عموم مردم که قدر طبیع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید از تشکیل دولت جوان حزب اللهی غافل شد

نباید از تشکیل دولت جوان حزب اللهی غافل شد