مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 11:552021-03-05سياسي

حملات آمریکا به مرز عراق و سوریه حماقتی بیش نیست


حملاتی که از سوی آمریکا به مرزهای عراق و سوریه اتفاق می افتد، حماقتی بیش نیست.

- ایسنا/زنجان امام جمعه موقت زنجان تاکید کرد: حملاتی که از سوی آمریکا به مرزهای عراق و سوریه اتفاق می افتد، حماقتی بیش نیست.

حجت الاسلام سید رضا موسوی ظهر امروز (15 اسفندماه) در خطبه های این هفته نمازجمعه زنجان که در مصلای خاتم الانبیای این شهر برگزار شد، با اشاره به شهادت جان گداز امام موسی بن جعفر (ع)، گفت: اگر بخواهیم نمونه بارز صبر و استقامت را مثال بزنیم، دوران امامت این امام همام، نمونه بارز آن است که توانستند علی رغم همه فشارها و محدودیت ها، افرادی لایق و شایسته ای را تربیت کنند.

وی با بیان اینکه این روزها شاهد حملات آمریکا به مرزهای دو کشور عراق و سوریه هستیم، افزود: این اقدام که در دوران ریاست جمهوری جو بایدن اتفاق می افتد، حاکی از روی دیگر استکبار که همان قدرت نمایی، آن هم از نوع نسنجیده است، بوده و بی تردید بایدن نیز روی دیگر سکه استکبار است.

خطیب نمازجمعه زنجان با یادآوری اینکه حملات آمریکا به مرزهای عراق و سوریه، برای دومین بار است که رخ می دهد، تصریح کرد: هیچ کدام از این اقدامات نمی تواند ذره ای از قدرت دفاعی ایران اسلامی را در برابر زیاده خواهان متزلزل کند و بدون شک آنچه که امروز می توان از آن به عنوان یک دستاورد از این حملات یاد کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حملات آمریکا به مرز عراق و سوریه حماقتی بیش نیست

حملات آمریکا به مرز عراق و سوریه حماقتی بیش نیست