مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 11:252021-03-05بين الملل

نخست وزیر عراق از پاپ فرانسیس استقبال کرد


منابع عراقی گزارش دادند که هواپیمای حامل رهبر کاتولیک های جهان در فرودگاه بین المللی بغداد فرود آمده و نخست وزیر عراق برای استقبال از او در فرودگاه حاضر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع عراقی، امروز (جمعه)، گزارش دادند که هواپیمای حامل پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان در فرودگاه بین المللی بغداد فرود آمده است.

خبرگزاری رسمی عراق (واع) گزارش داد که مصطفی الکاظمی نخست وزیر این کشور پس از پیاده شدن پاپ از هواپیما از او استقبال کرده است.

کلیسای کاتولیک هفدهم آذرماه گذشته اعلام کرده بود، پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان بین پنجم (امروز) تا هشتم مارس (15 تا 18 اسفند) به عراق سفر می کند.

لوییس رافائل اول ساکو پاتریارک بابل کلدانیان و رییس کلیسای کاتولیک کلدانی، پیش تر، در گفت و گو با خبرگزاری فرانسه خبر داده بود که پاپ فرانسیس در سفر خود به عراق، با آیت الله سید علی سیستانی مرجعیت عالی قدر شیعیان در عراق دیدار می کند.

طبق گفته رییس کلیسای کاتولیک کلدانی، پاپ و آیت الله سیستانی در این دیدار درباره یک نوع چارچوب برای محکوم کردن همه کسانی که به حق حیات و زندگی حمله می کنند ، صحبت خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخست وزیر عراق از پاپ فرانسیس استقبال کرد

نخست وزیر عراق از پاپ فرانسیس استقبال کرد