مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 10:352021-03-05سياسي

مسئولین بر اوضاع آشفته بازار نظارت کنند


در روزهای پایانی سال و در این شرایط انتظار ما از مسئولین نظارت بر قیمت ها و برخورد با گران فروشی و قطع دست دلالان از سفره مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن صفری در خطبه های نماز جمعه این هفته بخش لاهرود با اشاره به فرا رسیدن هفته احسان و نیکوکاری اظهار کرد: از مردم نوعدوست انتظار داریم در این شرایط سخت اقتصادی و معیشتی حتماً به فکر نیازمندان بوده و در جشن نیکوکاری امسال نیز مشارکت جدی داشته باشند.

وی به آغاز هفته منابع طبیعی و روز درخت کاری اشاره کرد و گفت: همه آحاد جامعه باید در صیانت از منابع طبیعی، محیط زیست و اراضی ملی و جنگل ها احساس مسئولیت داشته و این سرمایه را به نسل های آینده به امانت بگذارند.

امام جمعه لاهرود، از آشفتگی بازار و قیمت سرسام آور و نجومی میوه، آجیل، مواد غذایی و اقلام ضروری انتقاد کرد و افزود: در این شرایط انتظار مردم از مسئولین نظارت بر قیمت ها و برخورد با گران فروشی و قطع دست دلالان از سفره مردم است.

برجام قراردادی ننگین و دارای خسارت محض است حجت الاسلام صفری برجام را قراردادی ننگین و دارای خسارت محض عنوان کرد و با انتقاد از ادبیات رییس جمهور و مسئولین وزارت خارجه گفت: دولت به جای امیدواری و افتخار بر دستاوردهای برجام بر ملت و جوانان و منابع غنی مملکت امیدوار باشد چرا که امیدواری به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولین بر اوضاع آشفته بازار نظارت کنند

مسئولین بر اوضاع آشفته بازار نظارت کنند