مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 09:352021-03-05سياسي

ثبات و امنیت از برکات انقلاب است/توجه به کارکرد فرهنگی مساجد


نماینده ولی فقیه در مازندران، انقلاب شکوهمند اسلامی را سبب تحول وبعثت در جامعه دانست و گفت: ثبات، امنیت وتمامیت ارضی از جمله برکات انقلاب شکوهمند اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های مجازی نمازجمعه با اشاره به فرازی از فرمایشات گران بهای حضرت علی (ع) با تاکید بر ترویج اسلام ناب محمدی اظهار داشت: اسلام دین رحمت بوده و پیامبر اسلام (ص) برای رحمت و هدایت مردم فرستاده شده است.

وی با بیان اینکه برخی ها معتقدند در دین اسلام نباید صحبتی از دفاع و جنگ باشد، عنوان کرد: آنان هدفشان اسلام آمریکایی بوده و هدف اسلام ناب محمدی این نیست زیرا اسلام دارای حکومت وفلسفه سیاسی است و برای حکومت در جامعه برنامه دارد.

وی با اظهار اینکه اسلام در برخورد با ظالمان ساکت نخواهد بود، یادآور شد: اسلام رحمانی در واقع همان اسلام آمریکایی بوده و اسلام پیامبر و حضرت علی نیست.

امام جمعه ساری با این پرسش که آیا دین اسلام برابر ظالم و تضییع حقوق مظلوم باید ساکت باشد؟ افزود: دین اسلام برابر اقلیت مستکبر، ظالم، استکبار وجانی نباید ساکت باشد و باید برخورد قهرآمیز با شرک و مشرکان داشته باشد.

به فکر نیازمندان و مستمندان باشیم آیت الله لایینی با اشاره به آغاز هفته احسان ونیکوکاری با شعار عیدی برای همه اظهار داشت: در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبات و امنیت از برکات انقلاب است/توجه به کارکرد فرهنگی مساجد

ثبات و امنیت از برکات انقلاب است/توجه به کارکرد فرهنگی مساجد