مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 09:302021-03-05اقتصادي

طرح فصلی فروش کتاب تشویقی برای مطالعه و خرید/ سایت خانه کتاب به روز شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، علیرضا توسلی مدیر کتابفروشی خانه کتاب کیان ، درباره طرح های توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی ها (طرح های فصلی فروش کتاب) اظهارداشت: - یک کتابفروش معتقد است، برگزاری طرح های فصلی فروش کتاب هم برای مردم و هم برای کتابفروشان فرصت خوبی است.

اساساً طرح فصلی فروش کتاب، تشویقی برای مطالعه و تهیه کتاب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، علیرضا توسلی مدیر کتابفروشی خانه کتاب کیان ، درباره طرح های توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی ها (طرح های فصلی فروش کتاب) اظهارداشت: اجرای این طرح ها برای صنف کتابفروشان بسیار حائز اهمیت است از این رو که در اکثر روزهای سال، فروش کتاب چندان زیاد نیست، به واقع باید گفت مردم دوست دارند کتاب را با تخفیف تهیه کنند.

وی افزود: این موضوع به ویژه با شکل گیری جشنواره های تخفیف 50 درصدی که از ریشه در حال نابودی کتاب و کتابفروشی است چندان خوب نیست؛ چون مردم به این تخفیف ها عادت می کنند.

اما برگزاری طرح های فصلی فروش کتاب هم برای مردم و هم برای ما کتابفروشان فرصت بهترین فرصت است که مردم در خانه بمانند و کتاب بخوانند.

* مدیر کتابفروشی بچه های کتاب : اطلاعات برخی کتاب ها در سایت خانه کتاب قدیمی است مسعود منوچهری مدیر کتابفروشی بچه های کتاب در شهر شیراز استان فارس در گفت وگو با خبرنگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح فصلی فروش کتاب تشویقی برای مطالعه و خرید/ سایت خانه کتاب به روز شود

طرح فصلی فروش کتاب تشویقی برای مطالعه و خرید/ سایت خانه کتاب به روز شود