مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 09:252021-03-05اجتماعي

ممنوعیت تردد شبانه در استان هرمزگان همچنان ادامه دارد


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان با اشاره به کاهش زمان ممنوعیت تردد شبانه در هرمزگان گفت: این ممنوعیت تردد برای کنترل شیوع ویروس کرونا همچنان ادامه دارد.

- ایسنا/هرمزگان رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان با اشاره به کاهش زمان ممنوعیت تردد شبانه در هرمزگان گفت: این ممنوعیت تردد برای کنترل شیوع ویروس کرونا همچنان ادامه دارد.

سرهنگ مجید صالح پور با اشاره به اجرای طرح محدودیت و ممنوعیت تردد شبانه خودروها برای کنترل شیوع ویروس کرونا، بیان داشت: برابر اعلام ستاد ملی مبازره با کرونا زمان ممنوعیت تردد شبانه در کشور به مدت یک ساعت کاهش یافته است.

وی افزود: بر اساس این طرح، تردد خودروها در سطح شهرها از ساعت 21 تا 3 صبح ممنوع و تردد هیچ خودرویی در خیابان ها و معابر شهری به جز خودرو های دارای مجوز تردد در معابر مجاز نیستند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان هرمزگان با بیان اینکه با رانندگان ناقض این محدودیت برخورد قاطع می شود، اظهار داشت: از همکاری و تعامل شهروندان در رعایت این محدودیت ها تشکر می کنیم.

وی ادامه داد: شیب نزولی کرونا در هرمزگان ناشی از همدلی مردم و تلاش مسئولان است که به همین منوال باید ادامه پیدا کند و طوری نباشد که مجددا عادی انگاری بیماری در مردم باب شود بنابراین، در طرح جامع مقابله با کرونا که از ساعت 9 شب تا 3


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت تردد شبانه در استان هرمزگان همچنان ادامه دارد

ممنوعیت تردد شبانه در استان هرمزگان همچنان ادامه دارد