مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 08:302021-03-05پزشكي

دورهمی­ های کوچک، بیشترین عامل انتقال کرونا


استادیار عفونی دانشگاه ارتش بیشترین عامل انتقال ویروس کرونا را دورهمی­های کوچک عنوان کرد و افزود: مردم فاصله­ گذاری را در بیرون از خانه رعایت می­ کنند و این را شامل درون خانواده خود نمی­ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، سعید سلیمان میگونی استادیار عفونی دانشگاه پزشکی ارتش، در برنامه انعکاس با موضوع رسانه، کرونا و مشارکت اجتماعی، کرونا را یکی از بزرگترین چالش های پزشکی در دنیا دانست و خاطر نشان کرد: بسیاری از کشورهای دنیا به زانو درآمدند و با توجه به ناشناخته بودن بیماری، دستورالعمل­ها مدام در حال تغییر است و پروتکل­ها با قبل، فرق دارد.

وی باتوجه به آخرین اطلاعات، بیشترین تأکید را روی استفاده از ماسک متمرکز دانست و گفت: با توجه به اطلاعات زیادی که روزانه در این باره منتشر می شود، مردم باید به سیستم بهداشتی کشور اعتماد کرده و پیگیر اخبار از این منبع باشند؛ هرچند که ایراداتی نیز وارد است اما این به دلیل ناشناخته بودن بیماریست.

میگونی ادامه داد: بیشترین نقش رسانه تاکید بر روش های پیشگیری و مراقبت و همسو کردن مردم با دستور العمل های کشوری و وزارت بهداشت است.

وی ضمن اشاره به رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی اکثریت مردم در اوایل کرونا، بیان کرد: دلیل این رعایت، ترسی بود که از طریق رسانه به مردم القا شده بود در حالی که اخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دورهمی­ های کوچک، بیشترین عامل انتقال کرونا

دورهمی­ های کوچک، بیشترین عامل انتقال کرونا