مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 07:352021-03-05اجتماعي

هشدار پلیس درباره ساعت کاری صنوف


فرمانده انتظامی تهران بزرگ تاکید کرد که ساعت کار صنوف در پایتخت ساعت 20 بوده و با هرگونه فعالیت صنوف در خارج از این ساعات برخورد خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سردار حسین رحیمی در گفت وگو با ایسنا، درباره ساعت فعالیت صنوف در روزهای پایانی سال گفت: ساعت کار صنوف تغییر نکرده و همان ساعتی که با توجه به شرایط کرونایی و محدودیت های آن اعلام شده بود، همچنان پا برجاست و واحدهای صنفی تا ساعت 20 اجازه فعالیت دارند.

وی درباره فعالیت برخی از صنوف تا ساعات نیمه شب نیز گفت: متاسفانه گزارش هایی از فعالیت برخی از واحدهای صنفی به خصوص در مناطق حاشیه ای و معابر کم ترددتر داشته ایم که حاکی از فعالیت آنان تا ساعات پایانی شب بود که حتما با این موارد برخورد خواهد شد.

رییس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه ساعت کار صنوف کماکان ساعت 20 است، گفت: کار پلیس در نظارت، اعمال قانون و تعطیلی نیز ساعت 21 آغاز شده و به صنوف متخلف تذکر و هشدار می دهیم که در صورت مشاهده با آنان برخورد خواهد شد.

وی در عین حال تصریح کرد: خوشبختانه اکثریت صنوف همکاری خوبی با پلیس و اجرای مقررات و مصوبات ستادملی مقابله با کرونا دارند که لازم است از آنان تشکر کنیم.

رحیمی درباره اینکه آیا با توجه به خریدهای پایانی سال امکان افزایش ساعت کار صنوف یا تغییر در ساعات اجرای محدودیت های تردد شبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پلیس درباره ساعت کاری صنوف

هشدار پلیس درباره ساعت کاری صنوف