مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 07:302021-03-05بين الملل

تداوم اعتراضات در میانمار همزمان با تصمیم آمریکا و اتحادیه اروپا برای وضع تحریم


پلیس میانمار همچنان به سرکوب تظاهرات این کشور با گاز اشک آور و گلوله های جنگی در چندر شهر آن هم بعد از بازگشت مجدد معترضان به خیابانها بدون توجه به تبدیل شدن روز چهارشنبه به خونین ترین روز این اعتراضات ادامه می دهد.

- پلیس میانمار همچنان به سرکوب تظاهرات این کشور با گاز اشک آور و گلوله های جنگی در چندر شهر آن هم بعد از بازگشت مجدد معترضان به خیابانها بدون توجه به تبدیل شدن روز چهارشنبه به خونین ترین روز این اعتراضات ادامه می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، سازمان ملل اعلام کرد در جریان تظاهرات معترضان مخالف با کودتای ماه گذشته میلادی ارتش میانمار در این کشور 38 تن کشته شدند که تعداد کشته های این یک روز خیلی بیشتر از مجموع کشته های اعتراضات ضد کودتای اخیر تا اول مارس یعنی 23 کشته بود.

میچل باچلت، مسئول ارشد حقوق بشری سازمان ملل از نیروهای امنیتی میانمار خواست تا به متوقف کردن آنچه سرکوب خبیثانه معترضان آرام در میانمار خواند بپردازند.

باچلت بیان کرد بیش از 1700 نفر شامل 29 خبرنگار در میانمار دستگیر شده اند.

توماس اندروز بازرس حقوق بشری سازمان ملل در امور میانمار از شورای امنیت این سازمان که امروز جمعه برای بحث درباره وضعیت این کشور نشست دارد خواست که به اعمال یک تحریم تسلیحاتی جهانی علیه و تحریمهای اقتصادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم اعتراضات در میانمار همزمان با تصمیم آمریکا و اتحادیه اروپا برای وضع تحریم

تداوم اعتراضات در میانمار همزمان با تصمیم آمریکا و اتحادیه اروپا برای وضع تحریم