مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 07:252021-03-05سياسي

طرح های گرافیکی کاربران عراقی در آستانه ورود پاپ به عراق


در آستانه ورود رهبر کاتولیک های جهان به عراق، کاربران عراقی با انتشار طرح هایی گرافیکی اقدام تروریستی آمریکا در دی ماه سال گذشته را به او یادآور شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در آستانه ورود پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان به عراق، شبکه های اجتماعی عراقی طرح های گرافیکی را با محتوای جانفشانی سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و شهید ابومهدی المهندس نایب رییس پیشین سازمان الحشدالشعبی عراق در پاسداری از مسیحیان عراق منتشر کردند.

کاربران عراقی در طرح نخست با اشاره به تصویر دست سردار سپهبد شهید حاج قاسم سیلمانی پس از شهادت و تلاش هایی که ایشان برای مبارزه با عناصر سازمان تروریستی داعش در عراق انجام دادند، عنوان کردند: آیا پاپ می داند؟ دستی که ناقوس کلیساها را بازگرداند، این دست است .

در طرح گرافیکی دوم آمده است: اگر فتوای آیت الله سیستانی و نقش مقاومت و الحشد [الشعبی] نبود، مسیحیت در عراق باقی نمی ماند و  دیگر کلیسایی نبود که نامش برده شود.

ممنون از  آیت الله سیستانی و ممنون از الحشد [الشعبی] و مقاومت .

  در طرح گرافیکی سوم با اشاره به اقدام تروریستی آمریکا در ترور نایب رییس سازمان الحشدالشعبی، گفته شده است: آیا پاپ می داند؟ آمریکا مهندس [نماد] آرامش کل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های گرافیکی کاربران عراقی در آستانه ورود پاپ به عراق

طرح های گرافیکی کاربران عراقی در آستانه ورود پاپ به عراق