مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 07:102021-03-05سياسي

تشریح اهداف تشکیل فراکسیون پیشرفت شرق کشور و مکران در مجلس


رییس فراکسیون پیشرفت شرق و مکران مجلس، اهداف جمعی از نمایندگان از تشکیل این فراکسیون را تشریح کرد.

- روح الله ایزدخواه در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اهداف تشکیل فراکسیون پیشرفت شرق و مکران در مجلس، اظهار داشت: این فراکسیون با هدف تقویت نقش آفرینی نمایندگان این منطقه از کشور، احیای ظرفیت های مغفول این منطقه و همچنین استفاده از ظرفیت مجلس در تعین بخشی به الگوی پیشرفت مبتنی بر اقتصاد مقاومتی تشکیل شد.

وی بیان کرد: استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، یزد، گلستان، جنوب کرمان و شرق هرمزگان در این مجموعه مورد نظر قرار گرفته است و 50 نفر از نمایندگان این مناطق هم عضو فراکسیون مذکور هستند.

رییس فراکسیون پیشرفت شرق و مکران تصریح کرد: ما به دنبال آن هستیم که با تشکیل کمیته های کارشناسی و متخصص ذیل این فراکسیون، موضوعات مهم و اولویت دار پیشرفت در شرق کشور را دنبال کنیم.

ایزدخواه ادامه داد: اقتصاد دریا محور، توسعه درون زای صنعتی و معدنی، ساماندهی، تقویت و توانمندسازی تعاونی های مرزنشین و بازارچه های مرزی، تشکیل زنجیره ها و خوشه های تولیدی مزیت دار در این مناطق، صادرات به کشورهای همسایه و تقویت دیپلماسی اقتصادی با کشورهای همسایه، هویت بخشی فرهنگی و اجتماعی و احیای فرهنگ های بومی در این من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح اهداف تشکیل فراکسیون پیشرفت شرق کشور و مکران در مجلس

تشریح اهداف تشکیل فراکسیون پیشرفت شرق کشور و مکران در مجلس