مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 06:452021-03-05ورزشي

تجلیل از چهره های شاخص کونگ فو در قم


چهره های شاخص هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان قم در مراسمی با حضور رییس فدراسیون این رشته مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، با حضور حیدری رییس فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی ایران، مدیر کل ورزش و جوانان استان قم و معاون توسعه منابع و پشتیبانی استان قم مجمع سالیانه هیات کونگ فو و هنرهای رزمی قم برای بررسی عملکرد یک ساله این هیات برگزار و در حاشیه آن از قهرمانان و چهره های شاخص این رشته قدردانی شد.

در حالی که ماه های پایانی دوره ریاست چهار ساله حسن عباسی در هیات کونگ فو و هنرهای رزمی قم نزدیک است، در این مجمع حیدری رییس فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی از عملکرد هیات قم ابراز رضایت کامل کرد و گفت: هیات قمی یکی از هیات های موفق و نمونه این فدراسیون در ایران است.

در این مراسم از حیدری رییس فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی ایران، رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان قم و گروسی معاون استاندار قم به پاس حمایت از فعالیت ها و برنامه های اجرایی این رشته ورزشی در قم، توسط هیات کونگ فو و هنرهای رزمی قم تجلیل و قدردانی شد.

نفرات تجلیل شده در این مراسم: محدثه پناه زاده (ورزشکار و مربی برتر) سارا جشنی لو (مربی فعال) فاطمه نعل بندی (داور برتر) مرضیه اسماعیلی (داور فعال) راضیه صفرلو (مربی فعال) سمانه طالبی (کونگ فوک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از چهره های شاخص کونگ فو در قم

تجلیل از چهره های شاخص کونگ فو در قم