مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 06:452021-03-05اجتماعي

فعالیت سامانه بارشی در اغلب نواحی کشور طی امروز


مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی امروز جمعه (پانزدهم اسفندماه) در اکثر نواحی کشور به جز بخش هایی از جنوب و جنوب شرق، سامانه بارشی فعالیت خواهد داشت، - مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی امروز جمعه (پانزدهم اسفندماه) در اکثر نواحی کشور به جز بخش هایی از جنوب و جنوب شرق، سامانه بارشی فعالیت خواهد داشت، گفت: از اواخر وقت فردا، شنبه (شانزدهم اسفندماه) سامانه بارشی از کشور خارج خواهد شد و طی روز یکشنبه برای اغلب نقاط کشور، جوی پایدار انتظار می رود.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: امروز جمعه (پانزدهم اسفندماه) در اکثر نواحی کشور به جز بخش هایی از جنوب و جنوب شرق، سامانه بارشی فعالیت خواهد داشت.

از بعدازظهر امروز به تدریج از شدت بارش در نیمه غربی کشور کاسته شده و گستره فعالیت این سامانه تا بعدازظهر شنبه در نواحی از سواحل شرقی دریای خزر، دامنه های شرقی البرز و بخش هایی از شرق و شمال شرق کشور خواهد بود.

وی افزود: از اواخر وقت فردا، شنبه (شانزدهم اسفندماه) سامانه بارشی از کشور خارج خواهد شد و طی روز یکشنبه برای اغلب نقاط کشور، جوی پایدار انتظار می رود.

بعدازظهر یکشنبه و طی روز دوشنبه در سواحل دریای خزر و بخش هایی از شمال غرب کشور و سه شنبه در نواحی از شمال شرق کشور، افزایش ابرناکی و بارش پراکنده ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت سامانه بارشی در اغلب نواحی کشور طی امروز

فعالیت سامانه بارشی در اغلب نواحی کشور طی امروز