مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 06:352021-03-05اقتصادي

مذاکره با اتحادیه اوراسیا برای اجرای موافقتنامه تجارت آزاد


معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امورخارجه از رشد مبادلات تجاری ایران و اتحادیه اوراسیا خبر داد و گفت: مذاکرات ما با این اتحادیه برای اجرایی شدن موافقتنامه تجارت آزاد به زودی آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرشد اقتصادی بسیاری از کشورها با رکود مواجه بود، ولی روابط تجاری ما با کشورهای اوراسیا رشد داشت.

مهاجر افزود: این نشان می دهد که ما باید به سمت تعرفه ترجیحی و تجارت آزاد با بسیاری از کشورها از جمله کشورهای عضو اوراسیا دارد.

وی با اشاره به اینکه کاهش تعرفه ها باعث افزایش مراودات می شود گفت: به عنوان مثال ترکیه با نزدیک به 18 کشور تعرفه آزاد تجاری دارد.

معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امورخارجه از مصوبه سران کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا برای موافقتنامه تجارت آزاد با جمهوری اسلامی ایران خبر داد و افزود: مذاکرات ما با کشورهای عضو این اتحادیه برای اجرایی شدن موافقتنامه تجارت آزاد به زودی آغاز می شود تا براساس فهرست هایی که مبادله می شود تعرفه های آزاد بین کشور ما و کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا برقرار شود.

مهاجر ابراز امیدواری کرد: با اجرایی شدن این سند همکاری اقتصادی مبادلات تجاری ایران و کشورهای عضو اوراسیا هم افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکره با اتحادیه اوراسیا برای اجرای موافقتنامه تجارت آزاد

مذاکره با اتحادیه اوراسیا برای اجرای موافقتنامه تجارت آزاد