مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 06:302021-03-05سياسي

پاسخ محسن رضایی به منتقدان کاندیدای نظامی برای ریاست جمهوری


محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر نظامیان بر سر کار بیایند دست دزدها را قطع می کنند و تا آخرین قطره ای که از بیت المال رفته به خزانه باز می گردانند و به دست مردم می رسانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از برنا، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: امیرکبیر را ببینید او ابتدا امیرنظام بود و بعد امیرکبیر شد و موضوع کاندیدای نظامی هم در ایران همین است.

محسن رضایی ، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در رابطه با کاندیدای نظامی و میزان رای آوری آنها در انتخابات 1400 گفت: کسانی که می گویند چرا نظامی ها می آیند در جریان نیستند که در اروپا و آمریکا بیش از 50٪ روسای جمهور و روسای دولتها نظامی بودند و یا اطلاع دارند و ترسی از به خطر افتادن منافع و یا زد و بند خود دارند و نگرانند که نظامیان این ها را بهم بریزند و بیرون کنند.

او افزود: من عمده این ترس را ناشی از زد و بند اقتصادی و رانت خواری می دانم چون اگر نظامیان بر سر کار بیایند دست دزدها را قطع می کنند و تا آخرین قطره ای که از بیت المال رفته به خزانه باز می گردانند و به دست مردم می رسانند.

رضایی تاکید کرد: نظامیان افراد قاطعی هستند گفتند خرمشهر را آزاد می کنیم و آزاد کردند و گفتند حکومت داعش را در کمتر از سه ماه از بین می بریم و عمل کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ محسن رضایی به منتقدان کاندیدای نظامی برای ریاست جمهوری

پاسخ محسن رضایی به منتقدان کاندیدای نظامی برای ریاست جمهوری