مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 06:202021-03-05اقتصادي

عزم مدیران برای مولدسازی دارایی های دولت ضروری است


عزم جدی مدیران دستگاه های اجرایی برای مولدسازی دارایی های دولت و واگذاری املاک مازاد خود ضروری است و تاخیر در این زمینه از سوی هر دستگاه دولتی موجه نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی ، محمدصادق معتمدیان در نشست شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی اظهار کرد: بارها بر این موضوع تاکید شده که باید اموال منقول و غیرمنقول مازاد دولت واگذار شود و این تکلیفی در سراسر کشور است تا دولت بتواند از این محل کسری منابع را جبران کند.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی بخشی از اموال و املاک دولتی مازاد خود را صرف تامین هزینه های جاری می کنند، گفت: این موضوع قابل درک است اما تاخیر بیش از این جایز نیست و باید هر چه سریعتر مولدسازی این اموال و املاک مازاد براساس قانون تعیین تکلیف شود.

در این نشست غلامحسین شافعی، رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ایران نیز گفت: به نظر می رسد که مدیران رغبت کمتری نسبت به واگذاری املاک و اموال دولتی دارند، در حالی که این واگذاری به نفع دولت است و اگر این موضوع توسط مدیران مورد توجه قرار گیرد، اثرگذاری آن در کشور بسیار بالا خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم مدیران برای مولدسازی دارایی های دولت ضروری است

عزم مدیران برای مولدسازی دارایی های دولت ضروری است