مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 06:052021-03-05سياسي

ورود مسافر نوروزی به چهارمحال و بختیاری ممنوع شد


️معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونای انگلیسی، این استان در نوروز امسال پذیرای مسافران نوروزی نیست و ارائه هرگونه خدمات به مسافران ممنوع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری جعفر مردانی روز پنجشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونای انگلیسی و ضرورت به کارگیری مراقبت های بهداشتی، این استان در نوروز امسال پذیرای مسافران نوروزی نیست و ارائه هرگونه خدمات به مسافران ممنوع است.

تشدید کنترل مبادی ورودی و خروجی استان در دستور کار قرار گرفته است معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تشدید کنترل مبادی ورودی و خروجی استان به ویژه در مرزهای مشترک با استان خوزستان در دستور کار قرار گرفته و با هماهنگی فرمانداران و نیروی انتظامی استان در حال انجام است و می طلبد در این خصوص بیش از پیش نظارت شود.

وی با اشاره به وضعیت زرد هشت شهرستان از شهرستان های 10 گانه استان، تصریح کرد: برای کنترل وضعیت استان تا 25 اسفند هرگونه تجمع، همایش، جشنواره و مراسمات عروسی و ترحیم ممنوع است و در همین رابطه باید نظارت بیشتری بر چاپخانه ها در خصوص ممنوعیت چاپ دعوتنامه های عروسی و مجلس ترحیم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود مسافر نوروزی به چهارمحال و بختیاری ممنوع شد

ورود مسافر نوروزی به چهارمحال و بختیاری ممنوع شد