مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 05:552021-03-05فناوري

تعرفه ارائه خدمات موبایل در دفاتر پیشخوان تصویب شد/ جدول جزییات قیمت


کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تعرفه ارائه خدمات موبایل در دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ارتباطات روستایی را تصویب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در جلسه شماره 312 خود تعرفه ارائه خدمات تلفن همراه در دفاتر پیشخوان خدمات دولت را تصویب کرد.

در این مصوبه سقف تعرفه ارائه خدمات تلفن همراه در دفاتر پیشخوان خدمات دولت، دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات روستایی و دفاتر فروش و خدمات حضوری دارندگان پروانه ارائه خدمات موبایل، تعیین شده است.

مطابق این مصوبه دارندگان پروانه ارائه خدمات تلفن همراه موظف هستند مطابق این جدول به غیر از ردیف های 9 و 15، سایر خدمات را روی کلیه سامانه های فروش خود از جمله بسترهای کد خدمات دستوری، پیامک، اپلیکیشن و پورتال به صورت آنلاین و الکترونیکی و بدون دریافت هرگونه وجه اعم از سهم دفاتر و دارنده پروانه، ارائه کنند.

در صورتی که ارائه خدمات مستلزم هزینه های قانونی دیگری باشد، با تأیید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از مشترک دریافت می شود.

دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر خدمات ICT روستایی نباید هیچ گونه تبعیضی در ارائه خدمات مربوط به دارندگان پروانه طرف قرارداد خود قائل شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعرفه ارائه خدمات موبایل در دفاتر پیشخوان تصویب شد/ جدول جزییات قیمت

تعرفه ارائه خدمات موبایل در دفاتر پیشخوان تصویب شد/ جدول جزییات قیمت