مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 05:552021-03-05سياسي

پوشش 90 درصدی درمان ناباروری در اکثر مراکز درمانی


عضو هیئت رییسه کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: طبق مصوبه مجلس مبنی بر پوشش 90 درصدی هزینه های ناباروری، پوشش بیمه ای این درمان در اکثر مراکز درمانی امکان پذیر است.

- الهام آزاد در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به تصویب بیمه ناباروری در مجلس اظهار داشت: با توجه به اینکه یکی از اولویت های اصلی مجلس یازدهم جمعیت و تعالی خانواده است و هزینه های درمان ناباروری برای زوجین همیشه دغدغه و بیمه ناباروری مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده، طرح پوشش هزینه های ناباروری با اکثریت آرا نمایندگان به تصویب رسید.

وی افزود: این طرح به صورت پیشنهاد ذیل تبصره 17 لایحه بودجه 1400 در کمیسیون بهداشت و تلفیق بررسی و در صحن علنی مجلس نیز در بند الحاقیه تبصره 17 لایحه بودجه مصوب شد.

عضو شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان داشت: پوشش هزینه های ناباروری طبق بند سوم سیاست های کلی جمعیت و برنامه ششم توسعه است که در آن پوشش هزینه های ناباروری ذکر شده بود اما متأسفانه هزینه کرد اعتبارات آن در گذشته جهت پوشش هزینه های درمان مبهم بوده و اعتبار تخصیص یافته حتی برای مرحله اول درمان ناباروری کافی نبود.

پوشش 90 درصدی درمان ناباروری در اکثر مراکز وی با اشاره به بررسی موانع و موارد این طرح توسط پژوهشگران مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی و بررس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش 90 درصدی درمان ناباروری در اکثر مراکز درمانی

پوشش 90 درصدی درمان ناباروری در اکثر مراکز درمانی