مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 05:352021-03-05اجتماعي

رقابت برای کسب صندلی های دکتری 1400 آغاز شد


بیش از 185 هزار داوطلب از صبح امروز رقابت خود را برای کسب صندلی های دکتری سال 1400 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی آغاز کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، برگزاری آزمون دکتری (Ph.

D) سال 1400 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از ساعت هشت صبح امروز جمعه مورخ 15 اسفند ماه سال 99 در حوزه های امتحانی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی آغاز شد و درهای ورود به جلسه حوزه های برگزاری در ساعت 7:30 صبح بسته شدند، لذا متقاضیان باید قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر می شدند.

بر اساس اعلام سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور آخرین آمار تعداد ثبت نام کنندگان در کنکور دکتری تخصصی سال 1400 برای ورود به دانشگاه ها 185هزار و 69 نفر است و برای شرکت در جلسه آزمون فوق همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار و ارائه آن الزامی عنوان شد.

بر اساس دستورالعمل بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و الزامات بهداشتی برای برگزاری آزمون دکتری لازم بود که داوطلبان برای پیشگیری از تجمع، حضور خود را به دقایق پایانی موکول نکنند.

هنگام ورود و خروج به حوزه با دیگر متقاضیان فاصله مناسب(حداقل یک متر) را حفظ کنند و همراه داشتن ماسک 3 لایه معمولی(بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن(از بالای بینی تا زیر چانه)، از ابتدای ورود به حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت برای کسب صندلی های دکتری 1400 آغاز شد

رقابت برای کسب صندلی های دکتری 1400 آغاز شد