مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 05:302021-03-05اجتماعي

وقتی احراز هویت به یک شوخی تبدیل می شود!


توضیح دادن حجم احساساتی که بعد از دیدن زنده شدن عکس قدیمی یکی از عزیزان از دست رفته مان تنها با زدن یک دکمه تجربه می کنیم کار دشواری است.

در حالی که به گونه ای چشمک می زند و سرش را تکان می دهد که انگار همین دیروز زنده بوده است و سالها پیش یعنی قبل از آنکه .

- توضیح دادن حجم احساساتی که بعد از دیدن زنده شدن عکس قدیمی یکی از عزیزان از دست رفته مان تنها با زدن یک دکمه تجربه می کنیم کار دشواری است.

در حالی که به گونه ای چشمک می زند و سرش را تکان می دهد که انگار همین دیروز زنده بوده است و سالها پیش یعنی قبل از آنکه فیلمبرداری به امری عادی تبدیل شود، از دنیا نرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از سی ان ان، این تصاویر متحرک که احساساتی ناراحت کننده و کمی هیجان انگیز ایجاد می کند توسط برنامه هوش مصنوعی به نام نوستالژی عمیق (Deep Nostalgia) ساخته می شوند که از پلتفرم مای هریتج (MyHeritage) آمده است.

فناوری ساخت این تصاویر با هوش مصنوعی پیچیده نیست.

از کاربران دعوت می شود تا عکس های قدیمی افراد محبوب شان را ارائه دهند تا این برنامه با استفاده از یادگیری عمیق حرکاتی از پیش تعیین شده را بر روی بخش های صورت آن ها اعمال کند.

این برنامه همچنین لحظاتی که در تصویر اصلی ثبت نشده مانند لبخند با دندان های پیدا و بخش های کناری سر را نیز ایجاد می کنند و همه ی این ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی احراز هویت به یک شوخی تبدیل می شود!

وقتی احراز هویت به یک شوخی تبدیل می شود!