مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 04:552021-03-05سياسي

تشکیل پرونده کیفری برای شهود صوری در کرمانشاه


معاون قضایی دادگستری استان کرمانشاه از تشکیل پرونده کیفری برای شهود صوری با راه اندازی بانک اطلاعاتی شهود در این استان خبر داد.

- حسین مظهری صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه برخی افراد مرتکب بزه گواهی کذب می شوند، اظهار کرد: به منظور جلوگیری از سو استفاده برخی از افراد با عنوان گواهان صوری، بانک اطلاعاتی شهود در استان کرمانشاه راه اندازی می شود.

وی به جزییات بانک اطلاعاتی شهود پرداخت و افزود: با راه اندازی این سامانه قضات محاکم به هویت شهود دسترسی داشته و با احراز هویت، افرادی که به صورت حرفه ای شهادت می دهند را شناسایی می کنند.

معاون قضایی دادگستری استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: بانک اطلاعاتی شهود کمک می کند تا برای افرادی که مرتکب بزه گواهی کذب می شوند، پرونده کیفری تشکیل و به مراجع قضایی معرفی شوند.

فعالیت 211 شعبه دادگاه تجدیدنظر در کرمانشاه مظهری با اشاره به فعالیت 211 شعبه دادگاه تجدیدنظر در استان کرمانشاه افزود: کرمانشاه از این نظر در بحث توسعه دادگاه های تجدید نظر در کشور دارای رتبه هفتم و در غرب کشور دارای رتبه برتر است.

وی با تاکید بر لزوم کاهش زمان رسیدگی به پرونده ها و بررسی آن ها در کمتر از یک ماه، بیان کرد: اجرای سند تحول قضایی سبب کاهش پرونده های ورودی و افزایش دقت در رسیدگی به پرونده ها می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل پرونده کیفری برای شهود صوری در کرمانشاه

تشکیل پرونده کیفری برای شهود صوری در کرمانشاه