مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 04:452021-03-05ورزشي

حفظ سهمیه لیگ برتری فوتسال قم با خلق یک شگفتی


تیم فوتسال فردوس قم با خلق یک شگفتی بزرگ در قلعه عقاب ها، سهمیه فوتسال قم را برای فصل آینده لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور حفظ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، تیم فوتسال فردوس قم در آخرین بازی خود از مرحله مقدماتی بازی های فصل جاری لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور فقط به دنبال حفظ سهمیه قم در لیگ برتر برابر شهروند ساری صف آرایی کرد و در پایان یک نمایش بسیار خوب با اختلاف پنج گل حریف خود را برد.

شاگردان حسین صبوری که بعد از شکست مقابل تیم قعرنشین شهید منصوری قرچک در تلاش برای نرفتن به پلی آف انتهای جدولی ها راهی ساری شده بودند، در آخرین بازی مرحله مقدماتی از ماموریت سخت و حساس در قلعه عقاب ها سربلند خارج شده و با برتری 7 بر 2 آسوده خاطر با لیگ خداحافظی کردند.

نماینده فوتسال استان قم در این دیدار بار دیگر با درخشش روح الله ایثاری که به تنهایی سه گل زد، سیدحسین رضوی و گلزنی دروازه بان خود یعنی مجتبی نعمتی توانست سه امتیاز با ارزش را از شهروند گرفته و بدین ترتیب جمع امتیازات خود را در لیگ برتر فوتسال ایران از 12 بازی به 15 امتیاز رساند.

فردوس قم که می دانست تیم شهروند ساری در آخرین بازی خانگی خود تیم شهید منصوری قرچک را گلباران کرده بود، در این دیدار با احتیاط گام به میدان گذاشت اما بازیکنان این تیم هم قسم شده بودند که میزبان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ سهمیه لیگ برتری فوتسال قم با خلق یک شگفتی

حفظ سهمیه لیگ برتری فوتسال قم با خلق یک شگفتی