مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 04:452021-03-05بين الملل

شیخ خزعلی: عربستان سعودی و امارات در عراق سناریو دارند


دبیرکل عصائب اهل الحق عراق در گفت وگو با یک رسانه عراقی درباره حملات آمریکا، هدف قرار دادن سفارت این کشور و سناریوهای ترکیه، عربستان سعودی و امارات افشاگری کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شیخ قیس الخزعلی ، دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق گفت که عراق گفت: امارات و عربستان سعودی تلاش دارند نخست وزیر شیعی پیدا کنند که در راستای منافع آن ها عمل کند .

شیخ خزعلی گفت که نخست وزیر فعلی عراق و دولت او (دولت مصطفی الکاظمی) غیراسلامی است و نزد مردم ثابت شده است که این بدتر از نخست وزیران سابق است.

او در این باره افزود: گروه های شیعی وجود دارد که هم اکنون زمینه را برای روی کار آوردن نخست وزیر شیعی غیراسلامی فراهم می کنند و برخی از این گروه ها هم اکنون از دولت فعلی منتفع هستند .

حضور آمریکا در عراق به نفع اسراییل است دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق عراق در ادامه به حضور نیروهای آمریکا در این کشور  اشاره کرد و گفت که سیاست رؤسای جمهور آمریکا در عراق چه دموکرات باشند چه جمهوری خواه تفاوتی نخواهد کرد و بمباران نیروهای الحشد الشعبی این اواخر دلیلی است برای اینکه بایدن همان سیاست های ترامپ را در پیش گرفته است.

او با بیان اینکه حضور نظامیان آمریکا در عراق در راستای منافع اسراییل و عدم ثبات سیاسی و امنیتی عراق است، اظهار داشت که واش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیخ خزعلی: عربستان سعودی و امارات در عراق سناریو دارند

شیخ خزعلی: عربستان سعودی و امارات در عراق سناریو دارند