مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 04:452021-03-05اقتصادي

گردشگران خارجی را با قیمت های مناسب به ایران برمی گردانیم


رییس هیات مدیره جامعه تورگردانان ایران می گوید: قرار است با سفرنامه های جذاب و قیمت های مناسب، شرکت های گردشگری و توریست های خارجی را دوباره به ایران برگردانیم.

- رییس هیات مدیره جامعه تورگردانان ایران می گوید: قرار است با سفرنامه های جذاب و قیمت های مناسب، شرکت های گردشگری و توریست های خارجی را دوباره به ایران برگردانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق آخرین اعلام سازمان جهانی گردشگری (WTO) بحران بی سابقه کرونا در سال 2020 سفر گردشگران را در سطح جهان با بیش از 70 درصد اُفت مواجه کرد و رفت و آمد گردشگران خارجی به ایران از سال 2022 عادی شود، در پنل گردشگری نشست تجاری اروپا و ایران، با اشاره به زیانی که ویروس همه گیر کرونا به گردشگری جهان و ایران وارد کرده است، می گوید: تلاشمان بر است گردشگرانی را که قصد سفر به ایران داشتند و شرکت هایی که سال هاست با ایران کار کرده اند را با سفرنامه های بسیار جذاب و قیمت های خیلی مناسب دوباره به ایران جذب کنیم.

مطمئنم سفرنامه ها و نرخ هایی که درنظر گرفته شده شرکت های خارجی و مسافران آن ها را خوشحال خواهد کرد.

رییس هیات مدیره جامعه توگردانان درباره گردهمایی توراپراتورهای بین المللی در ایران نیز اظهار می کند: درحال برنامه ریزی برای این رویداد هستیم که چند سال پیش با حضور 135 توراپراتور از 42 ملیت در ایران تجربه ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگران خارجی را با قیمت های مناسب به ایران برمی گردانیم

گردشگران خارجی را با قیمت های مناسب به ایران برمی گردانیم