موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - نعيمه نظام دوست - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - كميسيون اجتماعي - مستمري بگيران - جودوي قهرماني جهان - كلانشهر كرمانشاه - فيلم فصل فراموشي فريبا - صادق آملي لاريجاني - سامانه ضد تگرگ - فاز دوم هدفمندي يارانه ها - ديپلمه هاي نظري - قطعات كامپيوتر - سيدمجيد حسيني - شركت شهرك هاي صنعتي البرز - شادي مردم ايران - روسكومنادزور - سريعترين خودروها

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 04:402021-03-05اقتصادي

وقتی حقوق کارگران و بازنشستگان با فرمول غیرواقعی محاسبه می شود/تورم 500 درصدی در دو سال گذشته


بانک مرکزی مشخص نیست با چه فرمولی تورم را 50 درصد اعلام می کند، در این شرایط نه افزایش مزد و مستمری و نه طرح هایی مانند همسان سازی، برای کارگران و بازنشستگان آورده ای دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، با توجه به سیاست های ناصحیح و عادلانه دولت ها، سازمان تأمین اجتماعی مدت هاست که در سراشیبی افتاده است.

در دو سال اخیر دولت به میزان کافی بدهی خود را به این سازمان نپرداخته و در سال آینده نیز قرار نیست بدهی تأمین اجتماعی که در صورت عدم پرداخت تا پایان سال 1400 به 400 هزار میلیارد تومان می رسد، پرداخت شود.

باقی سیاستگذاری ها نیز در تعارض با منافع جمعی طبقه کارگر است.

اما در این بین حقوق کارگران و بازنشستگان نیز بر اساس نرخ تورم افزایش پیدا نمی کند، بانک مرکزی مشخص نیست با چه فرمولی تورم را 50 درصد اعلام می کند، در این شرایط نه افزایش مزد و مستمری و نه طرح هایی مانند همسان سازی، برای کارگران و بازنشستگان آورده ای دارد.

اما در این میان فصلی بودن کار، رکود ساخت و ساز، سرما و شیوع کرونا دست در دست هم داده اند تا نفس تنگ کارگران ساختمانی را تنگ تر کنند و در این میان ناشناخته ماندن نیز باعث شده است تا از هر حمایتی ولو معیشت کرونایی نیز محروم بمانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی حقوق کارگران و بازنشستگان با فرمول غیرواقعی محاسبه می شود/تورم 500 درصدی در دو سال گذشته

وقتی حقوق کارگران و بازنشستگان با فرمول غیرواقعی محاسبه می شود/تورم 500 درصدی در دو سال گذشته