مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 04:352021-03-05سياسي

2039/شهید حسن زمانیان: برای رهبر مانند یاران فداکار امام حسین(ع) باشید


شهید حسن زمانیان در وصیت نامه خود آورده است: امیدوارم که راه امام حسین (ع) و حضرت زینب(س) را دنبال کنید و بخاطر مال دنیا خدای خود را فراموش نکنید و چون یاران فداکار امام حسین(ع) برای امام باشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، شهید ؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

برگ سبزی، تحفه درویش ، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید .

تبرک لحظاتمان با شهید حسن زمانیان: بسم الله الرحمن الرحیم سلام بر خمینی بت شکن و سلام به مادر عزیزم و برادر خوبم و خواهران عزیزم امیدوارم که همیشه در زندگی خوش و خرم بوده و هیچ وقت در زندگی غبار کدورت بر سینه تان ننشیند.

مادر عزیز و برادر خوبم ما الان در جبهه شوش هستیم و در خط مقدم و هر چند روزی که می گذرد منتظر فرمان امام عزیزمان هستیم چرا چون که این حمله آخرین حمله است که بر پیکر صدامیان وارد خواهد شد؛ به حمد خدا آن قدر نیرو و بسیج در اینجا جمع اند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2039/شهید حسن زمانیان: برای رهبر مانند یاران فداکار امام حسین(ع) باشید

2039/شهید حسن زمانیان: برای رهبر مانند یاران فداکار امام حسین(ع) باشید