مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 03:252021-03-05ورزشي

چرا محمود فکری، «نَخواستنی» بود؟


محمود فکری را در یک کلمه می توان «نخواستنی» دانست و اگرچه محبوبیت، برای تضمین موفقیت فرهاد مجیدی در دوره جدید کافی نیست اما محبوبیت و خواستنی شدن یک بازیکن یا مربی هم به آسانی به دست نمی آید.

- محمود فکری را در یک کلمه می توان نخواستنی دانست و اگرچه محبوبیت، برای تضمین موفقیت فرهاد مجیدی در دوره جدید کافی نیست اما محبوبیت و خواستنی شدن یک بازیکن یا مربی هم به آسانی به دست نمی آید.

عصر ایران؛ امیر حسن خدیر- استقبال بازیکنان و هواداران تیم فوتبال استقلال از کنار گذاشتن مثلث محمود فکری، پرویز مظلومی و صمد مرفاوی از هدایت و سرپرستی استقلال و جایگزینی فرهاد مجیدی را تنها نمی توان به نتایج و نوع بازی استقلال در این چند ماه یا گفتار و رفتار محمود فکری یا لذت نبردن هواداران نسبت داد اگرچه اینها همه هست.

محمود فکری را در یک کلمه می توان نخواستنی دانست و اگرچه محبوبیت، برای تضمین موفقیت فرهاد مجیدی در دوره جدید کافی نیست اما محبوبیت و خواستنی شدن یک بازیکن یا مربی هم به آسانی به دست نمی آید و در بیان تفاوت جایگاه فکری و مجیدی نزد هواداران، این جمله طعنه آمیز هوادار مشتاقی که از راه دور خود را به محل تمرین استقلالی ها رسانده بود قابل تأمل است اگرچه از اغراق خالی نیست: باختن با فرهاد مجیدی بهتر از بردن با فکری است ! درباره دلایل نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا محمود فکری، «نَخواستنی» بود؟

چرا محمود فکری، «نَخواستنی» بود؟