مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 03:102021-03-04سياسي

غریب آبادی: فقط به اقدامات عملی نگاه می کنیم


نماینده دائم کشورمان نزد سازمان های بین المللی مستقر در وین طی سخنرانی خود در شورای حکام آژانس با اعلام اینکه ایران پنجره جدیدی از فرصت را پیش روی طرف های دیگر برجام گشوده است و طرف های دیگر برجام می توانند با اقدامات عملی از این پنجره استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، با توجه به بررسی دو گزارش مدیرکل آژانس در حوزه برجام و پادمان در شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی، کاظم غریب آبادی سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان های بین المللی در وین، مواضع کشورمان را در این خصوص تشریح کرد.

اهم نکات مطرح شده توسط نماینده دائم کشورمان به شرح زیر است:در نتیجه همکاری ایران، تمامی فعالیت های مربوط به نظارت و راستی آزمایی آژانس بدون مانع، حتی در اوج همه گیری کرونا، به طور مستمر انجام شده اند.

در همین رابطه، گزارش مدیرکل خود گویای حقیقت است.

به منظور رسیدگی به موضوعات ادعایی ذکر شده در گزارش مدیرکل، ایران حسن نیت و شفافیت خود را از طریق تعامل فعالانه با آژانس نشان داده است.

علاوه بر مکاتبات و پاسخ های متعدد که توسط ایران در این زمینه ارائه شده است، طی شش ماه گذشته نیز چندین بازدید سطح بالا توسط مقامات آژانس با هدف تبادل نظرات فنی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غریب آبادی: فقط به اقدامات عملی نگاه می کنیم

غریب آبادی: فقط به اقدامات عملی نگاه می کنیم