مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 03:052021-03-04سياسي

«درسجین» و «عمیدآباد» ابهر در مرحله نهایی روستاهای دوستدار کتاب


سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از راهیابی «درسجین» و «عمیدآباد» ابهر به مرحله نهایی روستاهای دوستدار کتاب خبر داد.

- محمدربیع احمدخانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: هفتمین دوره از رقابت جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب با وجود همه گیری ویروس کرونا و محدودیت فعالیت های اجتماعی برگزار شد.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه روستاییان از 30 استان کشور در این جشنواره شرکت داشتند، گفت: ارزیابی فعالیت هر روستا بر اساس نیازهای محلی، آیین های بومی و ارزش های دینی و ملی و همچنین جلب مشارکت مردمی و پشتیبانی دستگاه های اجرایی برای تأمین هزینه ها و سرمایه گذاری از اهداف برگزاری این جشنواره بود.

وی با اشاره به ملاک های انتخاب روستاهای برتر در این جشنواره بیان کرد: خلاقیت و نوآوری، قابلیت الگوبرداری و استمرار و مداومت برنامه ها، اهتمام ویژه به توسعه و تجهیز فضاها و بناهای حوزه کتاب روستاها در برنامه های طراحی شده، قابلیت و ضمانت اجرا داشتن برنامه های ترویج کتابخوانی از جمله این فاکتورها بود.

احمدخانی از راهیابی روستاهای درسجین با کتابداری معصومه رجبی و عمیدآباد با کتابداری خانم سرداری ابهر به مرحله نهایی روستاهای دوستدار کتاب خبر داد و گفت: درسجین 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«درسجین» و «عمیدآباد» ابهر در مرحله نهایی روستاهای دوستدار کتاب

«درسجین» و «عمیدآباد» ابهر در مرحله نهایی روستاهای دوستدار کتاب