مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 02:502021-03-04سياسي

نحوه برگزاری کلاس های آموزشی دانشجویان شهید بهشتی اعلام شد


معاون آموزشی دانشگاه شهید بهشتی از برگزاری حضوری کلاس های عملی دانشجویان دوره این دانشگاه در ترم جاری خبر داد و گفت: به طور کلی تغییر خاصی در سیاست آموزشی ترم جاری نداشتیم.

- معاون آموزشی دانشگاه شهید بهشتی از برگزاری حضوری کلاس های عملی دانشجویان دوره این دانشگاه در ترم جاری خبر داد و گفت: به طور کلی تغییر خاصی در سیاست آموزشی ترم جاری نداشتیم.

دکتر علی اکبر افضلیان در گفت و گو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب به تشریح برنامه های آموزشی دانشگاه شهید بهشتی در ترم جاری پرداخت اظهار کرد: ترم گذشته به دلیل ادامه دار شدن شیوع کرونا ویروس تصمیم دانشگاه شهید بهشتی این شد که ترم تحصیلی دانشجویان دوره کارشناسی به شکل غیر حضوری برگزار کند.

همچنین تصمیم داشتیم کلاس های آموزشی دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی(کارشناسی ارشد و دکتری) را حدالامکان به صورت حضوری برگزار کنیم که در نهایت پیرو تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا صرفا بخشی از کلاس های عملی که نیاز به حضور دانشجو بود را حضوری برگزار کردیم.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه در ترم پنجم آموزش دانشجویان هستیم، تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده ترم تحصیلی جاری دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی از 11 بهمن ماه آغاز شد، در حال حاضر در هفته پنجم ترم خود هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه برگزاری کلاس های آموزشی دانشجویان شهید بهشتی اعلام شد

نحوه برگزاری کلاس های آموزشی دانشجویان شهید بهشتی اعلام شد