مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 01:552021-03-04اقتصادي

ضرورت ایجاد اسکله تخصصی در مازندران/پیش بینی تولید 700 تن ماهی در قفس


معاون آبزی پروری اداره کل شیلات مازندران به مشکل نبود اسکله تخصصی در استان اشاره کرد و گفت: در این زمینه چند نقطه مشخص شده که نیازمند اعتبارات است.

- محمدمهدی عباس زاده امروز درباره وضعیت پرورش ماهی در قفس در دریای مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در سال گذشته 500 تن ماهی در قفس تولید  شده که پیش بینی ما امسال از تولید ماهی در این روش 700 تن است.

وی با اشاره به وجود 12 مزرعه فعال پرورش ماهی در قفس طی امسال و سال گذشته در مازندران، افزود: این اقدام در منابع آب دریایی و در محیط های محصور ایجاد شده که نیاز به زمینی برای پشتیبانی از این طرح است.

معاون آبزی پروری اداره کل شیلات مازندران با اعلام اینکه مازندران این مزیت را دارد که وجود این ظرفیت بالقوه  را به بالفعل تبدیل کند، تصریح کرد:  چند نیازمندی اصلی زمین های پشتیبانی، اسکله هایی برای پرورش ماهی در قفس و  شناورهای حمل غذا  است که درحال حاضر اسکله تخصصی نداریم .

عباس زاده به مشکل نبود اسکله تخصصی در استان مازندران اشاره کرد و افزود: در این زمینه چند نقطه مشخص شده که نیازمند اعتبارات است که در این زمینه در لاریم جویبار 10 درصد تخصیص اعتبار داشتیم که در این راستا باید اهتمام جدی صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ایجاد اسکله تخصصی در مازندران/پیش بینی تولید 700 تن ماهی در قفس

ضرورت ایجاد اسکله تخصصی در مازندران/پیش بینی تولید 700 تن ماهی در قفس