مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 00:052021-03-04اقتصادي

تکمیل ورزشگاههای خرم آباد و بروجرد نیازمند 130 میلیارد تومان اعتبار است


معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ورزشگاه 15 هزار نفری خرم آباد به 83 درصد پیشرفت فیزیکی و ورزشگاه بروجرد به پیشرفت 75 درصد رسیده است گفت: - معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ورزشگاه 15 هزار نفری خرم آباد به 83 درصد پیشرفت فیزیکی و ورزشگاه بروجرد به پیشرفت 75 درصد رسیده است گفت: برای تکمیل این دو پروژه به حدود 130 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که به صورت جدی پیگیری می شود.

علی نبیان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: اخیرا دیداری را با استاندار لرستان داشتیم که به طور ویژه بر تکمیل دو ورزشگاه خرم آباد و بروجرد تاکید شد.

در حال حاضر ورزشگاه 15 هزار نفری خرم آباد 83 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که برای تکمیل آن به 60 میلیارد تومان اعتبار مالی نیاز داریم و در دیدار با استاندار لرستان برای تأمین بخشی از آن رایزنی هایی صورت گرفت.

وی افزود: برای بخش ساخت قسمت 5 هزار نفری ورزشگاه بروجرد نیز با 75 درصد پیشرفت فیزیکی حدود 70 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

مدیر عامل سازمان مجری ساختمان ها و تأسیسات دولتی و عمومی با تاکید بر اهمیت پروژه های ورزشگاهی استان لرستان برای سازمان مجری گفت: اتمام این پروژه ها وابسته به تخصیص بودجه است که امیدواریم دولت و مجلس بودجه لازم را پیش بینی و اختصاص دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل ورزشگاههای خرم آباد و بروجرد نیازمند 130 میلیارد تومان اعتبار است

تکمیل ورزشگاههای خرم آباد و بروجرد نیازمند 130 میلیارد تومان اعتبار است