مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 23:402021-03-04ورزشي

اقدامات غیرقانونی سایتهای همسریابی /در چه شرایطی می توان از این سایتها حمایت کرد؟


معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، گفت: اگر بتوان طرح مشاوره پیش از ازدواج را تا دورترین نقطه کشور و بدون اجحاف در حق زوجین برای استفاده از این خدمات و پرداخت هزینه مضاعف برای حضور در این کلاسها گسترش داد، - می توان مشاوره پیش از ازدواج را اجباری کرد چراکه از جمله نتایج مثبت آن ازدواج هدفمند، درست و جلوگیری از آسیب های پس از ازدواج به دلیل عدم شناخت زوجین از یکدیگر است.

محمد مهدی تندگویان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: اجباری شدن بعضی مسائل منجر به ایجاد تخلفاتی نیز می شود، از این رو ممکن است حتی با اجباری شدن مشاوره پیش از ازدواج برخی بدون طی کردن دوره مشاوره، گواهی نامه آن را تهیه کنند.

اگر بحث اجباری شدن مشاوره پیش از ازدواج به درستی انجام شود و تخلفی در آن انجام نشود به طور حتم با فرهنگ سازی در این حیطه، شاهد افزایش آمار ازدواج نیز خواهیم بود.

تندگویان با بیان اینکه به علت کمبود نیروی انسانی و روانشناس برای حضور در روستاها و ارائه خدمات پیش از ازدواج، نمی توان مشاوره پیش از ازدواج را حداقل در شرایط فعلی اجباری کرد، ادامه داد: روانشناسان و مشاوران از هیچ گونه معافیت و بیمه ای برخوردار نیستند و از سوی دیگر مشوق و امتیازی برای حضور آنها در مناطق محروم در نظر گرفته نشده است، از این رو حضور آنها در مناطق محرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات غیرقانونی سایتهای همسریابی /در چه شرایطی می توان از این سایتها حمایت کرد؟

اقدامات غیرقانونی سایتهای همسریابی /در چه شرایطی می توان از این سایتها حمایت کرد؟