مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 20:402021-03-04سياسي

برپایی پایگاه های جشن نیکوکاری در 15 مرکز نیکوکاری


مدیر کمیته امداد ملایر از برپایی پایگاه های جشن نیکوکاری در 15 مرکز نیکوکاری شهر ملایر و پنج پایگاه در سایر نقاط شهرستان خبر داد.

- تیمور کرمی مقدم در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به اینکه 7 هزار خانوار در قالب 21 هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد هستند اظهار کرد: این خانواده ها از خدمات مختلف این نهاد استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه همه ساله همزمان با هفته احسان و نیکوکاری جشن نیکوکاری در شهرستان ملایر برگزار می شود افزود: با توجه به شیوع بیماری غیرحضوری و با همکاری خیران و مردم در فضای مجازی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه 15 مرکز نیکوکاری در شهر ملایر و پنج مرکز در سایر نقاط شهرستان کار جمع آوری کمک های مردمی در جشن نیکوکاری را بر عهده دارند تصریح کرد: یک پایگاه در مرکز شهر در میدان امام(ره) توسط یکی از مراکز نیکوکاری برپا شده که  تا پایان هفته احسان و نیکوکاری برای جمع آوری کمکهای نقدی و غیر نقدی مردم برپاست.

کرمی مقدم با اشاره به اینکه  امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و محدودیت تردد، کمیته امداد تبلیغات خود را در فضای مجازی بیشتر کرده است افزود: با همکاری آموزش و پرورش در بستر شاد تبلیغ برای کمک های مردمی به ویژه دانش آموزان و فرهنگیان و والدین  در جشن نیکوکاری شروع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی پایگاه های جشن نیکوکاری در 15 مرکز نیکوکاری

برپایی پایگاه های جشن نیکوکاری در 15 مرکز نیکوکاری