مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 20:302021-03-04فرهنگي

پایان کار ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر در قم


ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر قم با معرفی36 نفر از خبرنگاران و فعالان رسانه ای قم به عنوان رتبه های برتر و شایسته تقدیر به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیین اختتامیه ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر عصر پنجشنبه در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد، 36 نفر از خبرنگاران و فعالان رسانه ای قم در ده قالب تولید محتوایی به عنوان رتبه های برتر و شایسته تقدیر معرفی شدند.

مهدی تاجیک در این مراسم با اشاره به رشد 30 درصدی ارسال آثار به این جشنواره در موضوعات مختلف گفت: درمجموع بیش از هزار و 200 اثر از 136 خبرنگار و عکاس به دبیرخانه ارسال شد که شامل 630 خبر و گزارش بود.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قم با بیان اینکه در سال گذشته 100 نفر از اصحاب رسانه در جشنواره حضور یافتند که نشان دهنده افزایش اعتماد به برگزاری جشنواره است گفت: بمنظور ارتقا کمی و کیفی خبرنگاران و اصحاب رسانه 6 کارگاه تولید اثر برای علاقه مندان برگزار شد.

وی افزود: 110 نفر از عکاسان و خبرنگاران و اهالی رسانه در این کارگاه ها حضور داشتند که توانستیم این عزیزان را به تولید آثار جهت حضور در جشنواره در موضوعات مختلف تشویق و ترغیب کنیم.

گفتنی است در این دوره از جشنواره خبرگزاری مهر استان قم توانست سه رتبه برتر و شایسته تقدیر را در بخش های گزارش، خبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان کار ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر در قم

پایان کار ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر در قم