مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 19:002021-03-04سياسي

گزارش جماران از گفت و گوی بین نسلی «آرمان های امام خمینی و جوانان امروز»


گفت و گوی بین نسلی با عنوان «آرمان های امام خمینی و جوانان امروز» پیش از ظهر امروز(پنجشبه 14 اسفند 99) در حسینیه جماران برگزار شد.

- جلسه گفت و گوی بین نسلی با عنوان آرمان های امام خمینی و جوانان امروز پیش از ظهر امروز(پنجشبه 14 اسفند 99) در حسینیه جماران برگزار شد و طی آن نمایندگانی از دانشجویان و دانش آموزان سراسر کشور به صورت مجازی سخن گفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار جماران، مشروح سخنان حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی در این برنامه را اینجا می توانید بخوانید.

ابتکار: جوانان و دانشجویان در انقلاب پیشگام بودند به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار جماران، دکتر معصومه ابتکار در این برنامه گفت: به نظرم اعتماد به جوانان آزمون مهمی است و البته برای دولت هم این مسأله خیلی مهم بوده و تلاش دولت بر اساس مصوبه شورای عالی اداری در سال 96 جوان کردن سن مدیریت است و آخرین آماری که ما داریم، سن مدیریت با سیاستگذاری هایی که صورت گرفته حدود هفت سال جوانتر شده است.

البته در همان مصوبه مدیریت زنان هم بود که باید 30 درصد از مدیران دولت از بین زنان باشد که خوشبختانه از حدود پنج درصد مدیر میانی و عالی زن در سال 92 الآن به حدود 25 درصد رسیده ایم.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری افزود: خیلی از دانشجویان می گویند آنچه امروز می بینیم شکل گیری جمهوری اسلامی است که معمار بز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش جماران از گفت و گوی بین نسلی «آرمان های امام خمینی و جوانان امروز»

گزارش جماران از گفت و گوی بین نسلی «آرمان های امام خمینی و جوانان امروز»