مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 19:002021-03-04سياسي

رتبه ی اول ایلام در کاشت نهال و جنگل کاری


دکتر رضا احمدی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام با صدور پیامی به شرح زیر، فرا رسیدن 15 اسفند روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی را تبریک گفت - ایسنا/ایلام دکتر "رضا احمدی" مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام با صدور پیامی به شرح زیر، فرا رسیدن 15 اسفند روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی را تبریک گفت توجه همه جانبه و مسئولانه و احساس تکلیف در قبال حفظ منابع طبیعی و صیانت از عرصه های جنگلی و مرتعی یکی از اولویت های جهان امروزی است و بشر برای حفظ حیات و استمرار بقای خود نیازمند حفاظت و مراقبت از این مواهب خدادادی است.

امروزه دست اندازی در عرصه های منابع ملی و دخالت انسان در روند طبیعی جنگل ها و مراتع در وقوع حوادث غیر مترقبه هم چون سیل ، الودگی هوا و پدیده ی ریزگردها و بیابانی شدن خود را نشان داده است.

بنابراین یکی از راه های نجات کشور و بهبود وضعیت اقلیمی کاشت نهال و ایجاد جنگل در سطح وسیع و مدیریت جامع حوزه های آبخیز برای کنترل و مدیریت پدیده های طبیعی است.

خوشبختانه ایلام در حفظ جنگل ها و مراتع موجود و پوشش گیاهی عنایت ویژه ای مبذول داشته و با کاشت نهال و جنگل کاری در سطحی معادل 20 هزار هکتار رتبه ی اول کشور را از آن خود نموده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه ی اول ایلام در کاشت نهال و جنگل کاری

رتبه ی اول ایلام در کاشت نهال و جنگل کاری