مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 18:552021-03-04اجتماعي

اجرای طرح کتابخانه گردی در 5 کتابخانه منتخب آذربایجان شرقی


مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی از اجرای طرح کتابخانه گردی در پنج کتابخانه عمومی منتخب استان خبر داد.

- اجرای طرح "کتابخانه گردی" در 5 کتابخانه منتخب آذربایجان شرقی ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی از اجرای طرح کتابخانه گردی در پنج کتابخانه عمومی منتخب استان خبر داد.

شهرام خدایی با اعلام این خبر گفت: این طرح در روزهای 16 تا 18 اسفندماه، در کتابخانه های عمومی منتخب سراسر کشور با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

وی با اشاره به این که کتابخانه های عمومی وظیفه مهم آگاهی بخشی، اطلاع رسانی و زمینه سازی مناسب به منظور ارتقای سرانه مطالعه و ترویج کتابخوانی و تحقق عدالت دسترسی به کتاب و کتابخانه را برعهده دارند، گفت: نهاد کتابخانه های عمومی کشور با هدف معرفی کتابخانه ها و تبدیل آن ها به پایگاه فعال فرهنگی و اجتماعی طرح ملی کتابخانه گردی را برگزار می کند.

وی با اشاره به این که این طرح فقط در کتابخانه های عمومی مناطق زرد و آبی از لحاظ شیوع اپیدمی کرونا برگزار خواهد شد، افزود: کتابخانه های عمومی مرکزی، پروین اعتصامی و شهریار شهرستان تبریز، کنابخانه اوحدی شهرستان مراغه و کتابخانه پیامبر اعظم(ص) شهر جدید سهند در شهرستان اسکو آماده میزبانی از علاقه مندان خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح کتابخانه گردی در 5 کتابخانه منتخب آذربایجان شرقی

اجرای طرح کتابخانه گردی در 5 کتابخانه منتخب آذربایجان شرقی