مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 18:452021-03-04سياسي

مافیای واردات اجازه تولید نمی دهد/ مدیران جسور پای کار بیایند


رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: واردات چالش اصلی ما است و پورسانت های واردات به عنوان اصلی ترین عامل، دست ما را در حوزه تولید داخلی باز گذاشته تا مسیر حرکت به سمت تولید واقعی برود و این در حالی است که مافیای واردات اجازه تولید نمی دهد لذا ضرورت .

- ایسنا/کرمان رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: واردات چالش اصلی ما است و پورسانت های واردات به عنوان اصلی ترین عامل، دست ما را در حوزه تولید داخلی باز گذاشته تا مسیر حرکت به سمت تولید واقعی برود و این در حالی است که مافیای واردات اجازه تولید نمی دهد لذا ضرورت دارد که مدیران جسور پای کار بیایند.

دکتر محمدرضا پورابراهیمی عصر امروز پنجشنبه 14 اسفندماه در مراسم افتتاح نمایشگاه نهضت تولید، بومی سازی و صادرات کرمان اظهار کرد: مجتمع مس سرچشمه رفسنجان قبل از انقلاب راه اندازی شد و آمریکایی ها آنجا حضور داشتند تا شرکت مس را اداره کنند و کوچکترین اطلاعات و دانش فنی برای اداره شرکت، ساخت قطعات و .

در اختیار ایرانیان قرار نمی دادند اما امروز قضیه متفاوت شده است و با شرکت های دانش بنیان توانمند در استان کرمان و کشور آمادگی تولیدات بسیاری از قطعات کارخانجات را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مافیای واردات اجازه تولید نمی دهد/ مدیران جسور پای کار بیایند

مافیای واردات اجازه تولید نمی دهد/ مدیران جسور پای کار بیایند