مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 18:452021-03-04سياسي

ترافیک هسته مرکزی شهر با تکمیل پروژه بلوار فردوسی به پایان می رسد


شهردار قم با تاکید بر حرکت شهرداری بر مدار برنامه های راهبردی پنج ساله و سند چشم انداز شهر قم، گفت: یکی از پروژه هایی که در این مسیر پیگیری می شود بلوار فردوسی به طول 25 کیلومتر است.

- ایسنا/قم شهردار قم با تاکید بر حرکت شهرداری بر مدار برنامه های راهبردی پنج ساله و سند چشم انداز شهر قم، گفت: یکی از پروژه هایی که در این مسیر پیگیری می شود بلوار فردوسی به طول 25 کیلومتر است.

سید مرتضی سقاییان نژاد در جلسه ای با حضور هیئت مدیره اتاق بازرگانی قم و مسئولان نمایشگاه بین المللی استان که پس از بازدید از این نمایشگاه در سالن جلسات آن برگزار شد، اظهار داشت: زمانی که وارد قم شدیم، در این شهر یک برنامه جامع راهبردی وجود نداشت و کارهای توسعه ای و عمرانی به صورت سلیقه ای پیش می رفت.

شهردار قم با اشاره به تدوین سند چشم انداز شهر قم و برنامه راهبردی قم 1400 افزود: در حال حاضر در سال پایانی این برنامه قرار داریم و در حال تدوین برنامه دوم راهبردی شهرداری قم هستیم.

سقاییان نژاد به پروژه های مهم در دست اجرا در شهر قم اشاره کرد و گفت: بلوار فردوسی به طول 25 کیلومتر که مناطق مختلف شهری را به هم متصل می کند از جمله پروژه های بسیار مهم است که با تکمیل آن، معضل ترافیک هسته مرکزی شهر تا حدی زیادی حل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک هسته مرکزی شهر با تکمیل پروژه بلوار فردوسی به پایان می رسد

ترافیک هسته مرکزی شهر با تکمیل پروژه بلوار فردوسی به پایان می رسد