موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 18:302021-03-04بين الملل

آمریکا و اروپا در برابر چین متحد شوند


دبیرکل ناتو طی اظهاراتی ضمن اشاره به ظهور چین به عنوان تهدید مشترک علیه آمریکا و اروپا، خواستار اتحاد اعضای ناتو در جهت مقابله با پکن شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، دبیرکل ناتو طی سخنانی در جمع دانشجویان کالج اروپایی 《بروژ》 بر لزوم همکاری آمریکا و اروپا در راستای مبارزه با چالش های جهانی مشترک مانند ظهور چین، حملات سایبری و فناوری های مخرب تاکید کرد.

بر اساس این گزارش، ینس استولتنبرگ گفت: امروز ناتو از 30 عضو قدرتمند بهره می برد و از امنیت تقریباً یک میلیارد نفر صیانت می کند.

اما اتحاد ما همچنان بر اساس تغییرات پیرامون ما در جهان دستخوش تغییر می شود و ما باید خود را با این چالش ها وفق دهیم، هم چالش های قدیمی و هم جدید.

وی همچنین افزود: اگرچه چین دشمن ما محسوب نمی شود اما آمریکای شمالی و اتحادیه اروپا باید مراقب قدرت های غیر متحد ما به ویژه دومین قدرت جهان از جهت هزینه های نظامی (چین) باشند.

استولتنبرگ در ادامه سخنان خود با تاکید بر متفاوت بودن ارزش های چین و غرب تاکید کرد که ظهور چین به عنوان یک قدرت جهانی به عنوان یک چالش بزرگ در برابر اروپا و آمریکای شمالی مطرح بوده و اروپا و آمریکا باید در مقابل این چالش با یکدیگر متحد شده و همکاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا و اروپا در برابر چین متحد شوند

آمریکا و اروپا در برابر چین متحد شوند