مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 18:302021-03-04ورزشي

راه اندازی فاز دوم پالایشگاه ایلام سرعت می گیرد


نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: رایزنی لازم با وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران برای تسریع در ایجاد فاز دو پالایشگاه انجام شده است.

- دکتر سارا فلاحی در بازدید از پالایشگاه گاز ایلام ، با اعلام این خبر اظهار کرد: در آینده نزدیک رایزنی های دیگر انجام می شود که انتظار می رود مسئولان ذیربط به منظور اشتغالزایی بیشتر و کمک به صنعت استان گامهای اساسی بردارند و فاز دو هر چه زودتر گسترش پیدا کند.

وی به حمایت پالایشگاه گاز ایلام از تیم فوتبال بانوان اشاره کرد وافزود: با سازمانهای نظارتی رایزنی های خوبی انجام شده که انتظار می رود در آینده نزدیک موانع حمایت از این تیم برطرف شود تا همچنان این واحد صنعتی بتواند به ورزش بانوان کمک کند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: این تیم تنها تیم فوتبال بانوان استان است و بعضی از موانع در جهت انحلال این تیم ایجاد شده که تلاش میکنیم این بانوان کماکان به فعالیت های خود ادامه دهند.

دکتر روح اله نوریان مدیرعامل پالایشگاه گاز ایلام، اظهار کرد: این واحد صنعتی همزمان با اهداف اصلی خود نگاه ویژه ای به مسئولیت های اجتماعی از جمله مالکیت تیم فوتبال بانوان دارد که متاسفانه بروز بعضی مشکلات در این خصوص باعث ایجاد چالشهایی در حمایت از این تیم شده که انتظار می رود این مشکلات با کمک نمایندگان و سایر مسئولا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی فاز دوم پالایشگاه ایلام سرعت می گیرد

راه اندازی فاز دوم پالایشگاه ایلام سرعت می گیرد