مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 18:252021-03-04اجتماعي

18 هکتار به فضای سبز زنجان افزوده می شود


18 هکتار به فضای سبز زنجان افزوده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حبیب الله یگانه، شهردار زنجان پنج شنبه شب در مراسم غرس درخت اظهار کرد: در شهر زنجان 650 هکتار فضای سبز وجود دارد.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه امسال 18 هکتار به محدوده فضای سبز شهر زنجان افزوده شده است، عنوان کرد: با توجه به ظرفیت آبی شهر زنجان و محدودیت موجود، از فضای سبز به صورت خوش منظر استفاده می کنیم.

وی با اشاره به اینکه سیاست مدیریت شهری محدودیت سطح چمن کاری در فضاهای سبز است، ادامه داد: امسال 10 پارک محله ای افتتاح شده است.

یگانه از برگزاری کنگره ملی شهدای استان طی سال آینده خبر داد و اضافه کرد: مردم استان در طول دفاع مقدس 3 هزار و 535 شهید را تقدیم اسلام و انقلاب کردند و به همین مناسبت امروز 3 هزار و 535 نهال را در این محل غرس خواهد شد.

مدیر منطقه چهار شهرداری زنجان نیز در این جلسه با اشاره اینکه تمام دستاوردهای انقلاب اسلامی و امنیت امروز مدیون خون شهدا است، اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد شهدا امری ضروری است.

ناصر سلطان محمدی با اشاره به اینکه برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره 3 هزار و 535 شهید 3 هزار 535 نهال غرس می شود، بیان کرد: نهال کاری، گامی در راستای سالم سازی شهر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 هکتار به فضای سبز زنجان افزوده می شود

18 هکتار به فضای سبز زنجان افزوده می شود