مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 18:102021-03-04اجتماعي

تنوع مدارس بی عدالتی آموزشی است


معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: 24 نوع مدرسه در کشور داریم که در حقیقت این تنوع مدارس بی عدالتی آموزشی را رقم زده است.

- ایسنا/اردبیل معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: 24 نوع مدرسه در کشور داریم که در حقیقت این تنوع مدارس بی عدالتی آموزشی را رقم زده است.

سیدجواد حسینی روز پنجشنبه 14 اسفندماه در نشست معاونین و مدیران مناطق و نواحی آموزش و پرورش در اردبیل اظهار کرد: نظام تعلیم و تربیت اصلی ترین نهاد توسعه به شمار می رود که این نهاد منبع توسعه را تولید و روانه بازار می کند.

وی ضرورت توسعه انسان مبنا را یادآور شد و بیان کرد: پژوهشگران و محققان در دنیا 80 درصد عامل توسعه را منابع انسانی می دانند و پیش بینی می شود در 20 سال آینده این رقم به 95 درصد برسد.

معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: در کشور ما تنها 35 درصد عامل توسعه منابع انسانی به شمار می رود در حالی که تمام مولفه های دیگر نظیر تجهیزات، تکنولوژی و ثروت های مادی و معنوی بر محور و مدار توسعه انسانی است.

حسینی افزود: در سند تحول آموزش و پرورش اصلی ترین ملاک و معیار تحول در نظام انسانی قلمداد شده و در حقیقت واحد کلاس و معلم اصلی ترین عناصر تحول به شمار می روند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنوع مدارس بی عدالتی آموزشی است

تنوع مدارس بی عدالتی آموزشی است