مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 18:052021-03-04سياسي

لزوم توجه مسئولان به حفظ اشتغال کارگران


فرمانده سپاه فجر فارس ضمن تاکید بر حفظ اشتغال کارگران گفت: ظرفیت های سپاه فارس، آماده همکاری و به کارگیری در زمینه ایجاد شغل برای جوانان بومی استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، جلسه هم اندیشی هیئت اندیشه ورز در استان انجام شده که نتیجه همکاری، هماهنگی و مشارکت خیرین نیک اندیش فارس، بسبجیان و مسئولان بوده است.

وی با بیان اینکه اقتصاد و اشتغال دو مسئله مهم استان هستند که باید مدنظر مسئولان قرار داشته باشند، گفت: اشتغال زایی و در کنار آن تامین امنیت شغلی کارگران دو مولفه مهم در موضوع اقتصاد فارس هستند.

فرمانده سپاه فجر خاطرنشان کرد: ظرفیتهای سپاه فارس آماده همکاری و بکارگیری در زمینه ایجاد شغل برای جوانان بومی استان است.

سردار بوعلی با اشاره به اجرای موفق طرح توکاد در استان فارس گفت: این طرح موفق که شایسته است به عنوان یک الگو در کشور مطرح شود در راستای تامین تبلت برای دانش آموزان نیازمند نتایج درخشانی داشته است.

وی با بیان اینکه نتایج درخشان این طرح های نوآورانه نشاندهنده ظرفیت های عظیم فارس است،  ادامه داد: در روزهای پایانی سال، برای آزادی 200 زندانی در قالب طرح نذر رهایی برنامه ریزی شده، بسته های معیشتی برای اهدا به محرومان و قشر کارگر در حال آماده سازی است و آماده تسهیل گری برای حضور اقشار کارگر در طرح صندو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه مسئولان به حفظ اشتغال کارگران

لزوم توجه مسئولان به حفظ اشتغال کارگران