مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 18:002021-03-04اجتماعي

کمبود 210 مدرسه آموزش استثنایی در کشور


معاون وزیر آموزش و پرورش رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: 210 مدرسه استثنایی در سطح کشور کمبود داریم که عملیات احداث این واحدها شروع شده است.

- ایسنا/اردبیل معاون وزیر آموزش و پرورش رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: 210 مدرسه استثنایی در سطح کشور کمبود داریم که عملیات احداث این واحدها شروع شده است.

سیدجواد حسینی روز پنجشنبه 14 اسفندماه در آیین کلنگ زنی مدرسه استثنایی در پارس آباد اظهار کرد: براساس آمایش سرزمینی این کمبود احصاء شده و تلاش بر این است تا در دو سال آینده بخش عظیمی از این پروژه ها در قالب طرح از خشت تا بهشت به بهره برداری برسد.

وی خاطرنشان کرد: امروز در پارس آباد یکصدوسی وهفتمین مدرسه استثنایی را کلنگ زنی کردیم و در کنار این مدارس در تلاش برای توسعه هنرستان های فنی و مهارتی در 36 رشته برای دانش آموزان استثنایی هستیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی افزود: در این هنرستان ها هنرجویان ناتوان ذهنی تحصیل می کنند که دو سوم واحدهای آموزشی آنها مهارتی و عملی است.

حسینی ضرورت مشارکت خیرین را در احداث این مدارس برای فرشتگان زمینی یادآور شد و بیان کرد: این دانش آموزان مستحق برخورداری از عدالت آموزشی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود 210 مدرسه آموزش استثنایی در کشور

کمبود 210 مدرسه آموزش استثنایی در کشور