مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 17:352021-03-04سياسي

اسلامی: توسعه فرودگاه و بندر لنگه در دستور کار قرار دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی امروز 14 اسفند در مراسم افتتاح و آغاز عملیات اجرایی چهار پروژه عمرانی در استان هرمزگان و در شهرستان بندر لنگه، - وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه تا پایان دولت طول بزرگراه ها به 20 هزار کیلومتر می رسد، بر توسعه فرودگاه و بندر لنگه تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی امروز 14 اسفند در مراسم افتتاح و آغاز عملیات اجرایی چهار پروژه عمرانی در استان هرمزگان و در شهرستان بندر لنگه، ضمن تقدیر و تشکر از مسؤولان ملی و استانی در انجام پروژه های عمرانی استان، گفت: ساختن راه مانند گره گشایی از کار یک بنده خدا بوده و در زمره باقیات و صالحات اینکار انجام شده است.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: اهتمام ویژه ای در دولت بوده و هست و از تلاش و کوشش مستمری که جامعه خدوم وزارت راه و شهرسازی که شامل مشاور و پیمانکاران و تهیه کنندگان مصالح و لوازم می شود امروز کشور به یک کارگاه سازندگی تبدیل شده است.

پروژه ها در تمامی کارگاه ها فعال هستند و خروجی آن نیز به شکل ملموس توسط مردم دریافت شده است.

عضو کابینه دولت دوازدهم با اشاره به اینکه در بندرلنگه 50 کیلومتر راه افتتاح می شود، افزود: تا پایان دولت و حداکثر تا پایان سال آینده طول بزرگرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلامی: توسعه فرودگاه و بندر لنگه در دستور کار قرار دارد

اسلامی: توسعه فرودگاه و بندر لنگه در دستور کار قرار دارد