مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 17:302021-03-04سياسي

ورود مسافر نوروزی به چهارمحال و بختیاری ممنوع شد


️معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونای انگلیسی، این استان در نوروز امسال پذیرای مسافران نوروزی نیست و ارائه هرگونه خدمات به مسافران ممنوع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری جعفر مردانی روز پنجشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان گفت: با توجه به شیوع ویروس ی و ضرورت به کارگیری مراقبت های بهداشتی، این استان در نوروز امسال پذیرای مسافران نوروزی نیست و ارائه هرگونه خدمات به مسافران ممنوع است.

تشدید کنترل مبادی ورودی و خروجی استان در دستور کار قرار گرفته است معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تشدید کنترل مبادی ورودی و خروجی استان به ویژه در مرزهای مشترک با استان خوزستان در دستور کار قرار گرفته و با هماهنگی فرمانداران و کادر درمان حضور داشتند و تلاش قابل توجه و شایسته ای در این خصوص از خود نشان دادند که می طلبد این همراهی در ادامه نیز تداوم داشته باشد تا از بروز چالش های احتمالی جلوگیری شود.

تشدید نظارت ها بر بازار شب عید و تامین کالاهای اساسی مردم ضروری است وی تشدید نظارت ها بر بازار شب عید و تامین کالاهای اساسی مردم را از دیگر ضرورت ها برشمرد و گفت: بازرسان سازمان صنعت، معدن و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود مسافر نوروزی به چهارمحال و بختیاری ممنوع شد

ورود مسافر نوروزی به چهارمحال و بختیاری ممنوع شد